dilluns, 4 de març del 2013

Olga Besolí anuncia la propera publicació d'un nou conte de Muniatto, en versió català-anglés

L'autora de les Contalles de Muniatto ha estat entrevistada al bloc de Proyecto Ilustratura, que com el seu nom indica, passa per ser un projecte que vol combinar el bon fer d'il·lustradors i narradors, i en el qual hi participa Olga Besolí.

En l'article, Besolí hi exposa algunes recomanacions per a persones qui vullguen explorar el món de les lletres, així com fa balanç de les seues obres, que abasten gèneres tan diversos com el conte infantil, el teatre, els relats curts o el cinema, entre d'altres. També hi explica quin és l'origen de les Contalles de Muniatto.

Acudí a una feria literaria con un primer Cuento de Muniatto con intención de que alguien lo publicará y deje dos copias a dos editoriales. Las dos llamaron. Una dijo que el proyecto les interesaba pero que no tenían buen momento económico para invertir en él y la segunda, ONADA EDICIONS, aceptó editar el cuento. Mi hermana y yo llevamos desde 2008 trabajando con ellos y ya son catorce los Cuentos de Muniatto publicados.

I com assenyala Olga Besolí, el conte número quinze no trigarà en arribar, i comptarà amb una notable novetat respecte els anteriors.

Estoy escribiendo el nuevo "Cuento de Muniatto" el que será el número quince. (...) Este año me estreno en Inglés, ya que los nuevos "Cuentos de Muniatto" vienen con una novedad, van a ser bilingües Catalán-Inglés.

Podeu llegir l'entrevista sencera tot clicant ací. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada