dimecres, 19 de juny del 2013

"Jo no vull que tinguis por, però…"


Fa uns anys, com a secretari de l'equip directiu del centre de secundària on treballava, vaig veure una forma humana suspesa en la foscor de la nit dins l'edifici del meu institut. Era després d'una Festa de Final de curs, poc després de tancar tots els llums i abans de marxar del centre. Però això no és tot. En aquell curs les dones de la neteja de l'institut em van assegurar que en el seu exercici laboral havien notat presències i sorolls desconeguts en més d'una ocasió. 

A partir de tot plegat, i d'altres dades que es van anar sumant, vaig construir la novel·la de terror "Ningú no mor", que m'acaba de publicar Onada edicions en la seva col·lecció Narratives, número 24. 

Han estat moltes hores en solitari fins i tot amb sensacions de por. I ara em fa una immensa il·lusió que la llegiu. 

Joan Pinyol i Colom

Us recordem que podeu adquirir aquest llibre a onadaedicions.com sense despeses d'enviament (consulteu condicions)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada