dissabte, 23 de setembre de 2017

"Que són i el que representen les marques al segle XXI". El digital Descriu parla de l'assaig de Pilar Alfonso

"Encara que coste de creure, als Estats Units el tatuatge més sol·licitat és el logo de Nike." Aquesta dada obre la ressenya que Carme Pinyana al digital Descriu dedica a "(Tot) el que encara no saps sobre les marques" i mostra el caire didàctic i alhora rigorós que la professora Pilar Alfonso ha imprimit en aquest assaig que aborda el paper que juguen les marques en la nostra societat. 

Així, "amb un llenguatge molt planer i un estil amè i fàcil de llegir, el que són i el que representen les marques al segle XXI, la seua importància en “l’educació” de la societat, i tot un seguits de “relats” de marca", i empra tot un seguit d'imatges corporatives ben conegudes i universals: Coca-Cola, Apple, Benetton, el Futbol Club Barcelona, el Guggenheim de Bilbao o Cristiano Ronaldo. Pensat per a l'alumnat de Secundària, el llibre de Pilar Alfonso està obert a tots els públics, als quals farà reflexionar sobre què és una marca, com es comunica i l'oposició que hi genera.

Un exercici de bona comunicació, assequible a públic general i, molt adequadament, també pensat per al lector jove. Un recull de “relats” que ens pot aportar molt per tal que en siguem més conscients del nostre paper com a consumidors de marques.

Podeu llegir la ressenya sencera de Carme Pinyana tot clicant ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada