divendres, 29 de desembre del 2017

"Una historia preciosa y cargada de valores". El blog La Felicidad de Leer parla de "Por pequeño que parezca"

El blog La Felicidad de Leer ha dedicat una completa i visual ressenya a "Por pequeño que parezca", el nou àlbum dels asturians Juan Hernaz i Fátima Fernández, obra guanyadora del IV Premi Internacional d'Àlbum Infantil Il·lustrat Ciutat de Benicarló. En aquest conte, Hernaz i Fernández exploren com els sentiments d'un mateix s'han de ubicar en relació a l'entorn, és a dir, a trobar el nostre lloc en el món, "por ser muy pequeños no vamos a ser menos importantes, sino puede que seamos imprescindibles para poder formar las realidades más grandes", explica a la sinopsi l'autora del blog, María Gil.

La bloguera el recomana i apunta que l'ha cridat l'atenció la força de les il·lustracions, les quals per elles mateixes, al marge del text, narren una història "preciosa y cargada de valores". També s'hi fixa en el tema de l'àlbum, "nos motiva a sentirnos importantes", hi rebla.

Me parece un libro genial que nos puede servir para transmitir este bonito mensaje a niños y adultos: nada es lo que parece. Además, el hecho de que esté narrado también en inglés, puede ser una idea genial para familiarizarse con una lengua extranjera de un modo sencillo (pues las palabras son pocas y de poca dificultad).

Podeu llegir la ressenya sencera tot clicant ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada