dilluns, 4 de juny del 2018

Noemi Bagés va visitar l'alumnat de Cambrils amb "Que s'acabin les vacances, si us plau!"

La visita de l'escriptora Noemi Bagés a l'institut Vidal i Barraquer de Cambrils ha tingut ressò en la premsa local. La periodista Berta Ruiz dedica un article a l'autora de la novel·la juvenil "Que s'acabin les vacances, si us plau!", el qual ha aparegut publicat a la Revista Cambrils. 

La peça informativa recull alguns dels moments de la xerrada de l'escriptora tarragonina a l'alumnat, en la qual exposava la seua pròpia experiència de com es va iniciar en el món de la lectura. "La literatura sempre va anar amb mi mentre em feia gran. Vaig créixer rodejada de llibres i de persones que m'explicaven històries i vaig començar a imaginar que jo volia escriure un llibre quan fos gran", hi va assenyalar en la conversa informal i oberta amb el jovent.

Posteriorment, Bagés va fer cinc cèntims del seu pas de lectora a escriptora, fet que va ocòrrer l'any 2004, i que des d'aleshores ja no s'ha aturat. I va aprofitar per aconsellar els literats que puguen sortir d'aquestes aules: "el més important és tenir ben clar què vols explicar, com ho vols explicar i, sobretot a qui ho vols explicar". Per aquest motiu, les seues vivències com a professora de Secundària són fonamentals per abordar les seues novel·les juvenils. "Sé que a molta gent li suposa un gran esforç llegir i per això intento que en les meves històries hi hagi algun element que pugui enganxar i fugir dels tòpics", va reblar.

Podeu llegir l'article sencer de la Revista Cambrils tot clicant ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada