dimarts, 16 de juliol del 2013

"El último mono" aconsegueix el seu objectiu

 

Després de 40 dies a prova, "El último mono" ha convençut el públic i ha recaptat fins 1.650 euros, cent-cinquanta més dels necessaris per poder dur el projecte endavant. Així, la campanya de micro-mecenatge que va portar a terme Onada Edicions i l'il·lustrador Xipell ha estat un èxit i ha gaudit d'un ample ressò popular amb presència a les xarxes socials i aparicions en diversos mitjans de comunicació, sobretot de Castelló, ciutat natal del dibuixant.

Al llarg d'aquest quasi mes i mig, hem mostrat algunes de les vinyetes que s'inclouran en "El último mono". Són dibuixos carregats d'humor irònic que prenen part dels problemes que afecten la societat en crisi en la qual ens trobem. Política, econòmica, societat, mitjans de comunicació… res no escapa a la mirada de Xipell.

Ara, gràcies a les aportacions del mecenes, "El último mono" entra en el procés d'edició. S'espera que cap el mes de setembre ja puga arribar als seus destinataris, així com a les llibreries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada